Wednesday, November 21, 2007

要到失去时才懂得珍惜。。。

people always only will learn their lesson after a huge mistake...when u lose the person u love, only to realise that how much he means to you...i hope i still have the chance to fix things up before its too late...so please..dont neglect or take the people u love n care for granted..if u love them tell them..before everything is too late to turn back..its too late to regret then...no matter what..i've learned my lesson...i wont take him for granted anymore...today bi find me out...yes i'm happy...希望我不是一厢情愿的人为我们之间的距离已不是那么的远了。看着他睡觉的摸样,觉得好惭愧。眼泪也就这样的留了下来。。。都是我的错。。看着他我觉得很心痛,但我却不知为什么。。我希望他对我好并不是应为可怜我,而是因为打从他心里想对待我好一点。。我希望是如此。。。我不敢要求更多,因为我不想逼他,给他更多的压力与烦恼。。。我也不敢问太多,因怕太罗说。希望我对他的好他会领悟到。。。我会更努力与坚强的面对未来更大的挫折,因为我爱他。。。

No comments: